lördag 23 februari 2008

I morgon ska vi på spa!!!


Hoppas få ungefär känslan som visas på bilden. Just idag har dte mer varit som ett åskmoln...får inget gjort och lite lättmagknip. Hann iafköpa lite grejor på Marias garn. Läckert vantvernissage! Städade som en galning när jag kom hem , det gör mig ALLTID ilsken. Gillar att ha fint omkring mig men inte att städa-grr! Men mitt i stöket så hittade jag min monkeyssocka-Halllulja, så nu är det bara en nästan klar plus en istället för två nya. I morgon ska vi på spa...//Eldstickan ;o)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

doktoranden sa...

Åhh, vad härligt det låter med spa! Hoppas att ni får det lika härligt som bilden antyder.

Kan absolut relatera till städ-ilskan. Jag lider av samma åkomma. Mina barn är helt förundrade över förvandlingen som jag genomgår när jag städar. Goa mamma blir ett monster...

H e l e n sa...

Ha det så bra!
Och grattis så här en dag i förskott!
Kram

Susanne sa...

Låter helt ljuvligt med SPA, kanske man skulle föreslå för mannen?! Vilken underbar bild förresten, fick en tanke om att min MysticLight kanske ska gå i dom tonerna... Galen man är, tänker bara i garntermer ;-) Må så gott

Anders sa...

ha en underbar födelsedag min älskade. Puss .a

Åsa sa...

Jääättegrattis på 29-årsdagen var du nu än befinner dej någonstans. Själv flydde jag landet på den dagen. Hoppas du får massor med fina presenter . Stora kramar Åsa