söndag 17 februari 2008

Jag har fått en award!

[You+make+may+day+award.jpg]
Tack snälla Smyckas blogg , www.smyckasblogg.blogspot.com som givit mig en award. Jag blev sååå superglad.
Måste skriva om en kul grej som hände häromdagen, en sak som ingår på LHS ( Lärarhögskolan) är basgruppsdagar. Dock är de mindre informativa om när, var och hur?
Så jag mailade en gammal kursare Per och efter viss korrespondens så skrev han bara; Vet du när och var vi ska träffas? Samtidigt när jag läser mailet så står min dotter och gluttar över axeln och utbrister; Du har väl inte en älskare? Jag skrattade nästan så att tårarna rann, en älskare??? Ha ha när skulle jag hinna klämma in honom?! Nej, då "porrsurfar" jag hellre på alla stickbloggar ;o) Men kul var det, jag ler bara jag tänker på det, kursaren är också väldigt trevlig, men sex med honom? Aldrig i livet!
Jag måste tänka på vilka jag vill ge min award, vågar inte ge till dom som jag ska skicka saker till...är rädd för att avslöja mig. Men som sagt det är ju inte dödergök eller Åsa som är med, deras bloggar gillar jag men har ingen hemlis eller stickprojekt åt dom...Återkommer!

Puss Eldstickan ;o)

Inga kommentarer: