söndag 17 februari 2008

Muddgalning!

 
 

















Hej, hej!
Tja, här är mina senaste muddar, i en ny cool färgkombination;o) Det tar bara nån timme att sticka och sy ihop, det är tacksamt! Och mina monkeysar är fortfarande på rýmmen, jag har aldrig varit med om maken, jag brukar ALDRIG tappa saker.Märkligt...så nu måste jag ev sticka om dem, hade bara hunnit göra knappt en...men ändå...jag tycker rapidriversockorna är mycket roligare...
I dag var vi ute och promenerade i "vårvädret" (i feb?). Vi hade med oss varm choklad och muffins och stannade till vi sjön, supermysigt! Har även köpt blommor, vårblommor, tulpaner och frön...I tvättstugan så är det intet nytt men nu ser man bordet så vi har vikt tvätt i flera timmar;o) I det stora hela en bra men alldeles för snabb helg, vips, redan söndag kväll. ///Eldstickan ;O)
Posted by Picasa

Inga kommentarer: