onsdag 27 februari 2008

Petrolium och tång!

Jag är så lycklig det får nästan inte plats i min kropp!!! Eva Dahlgren är en mästare på vårt svenska språk, helt ljuvligt! Hon var så avskalad, rå och rockig så jag bara svajar av lycka. Kom hem med 2 cd´s och hennes bok om Lars ochUrban del3. Vilken konsert, vilka musiker, killen på guran han var helt vild, det var så cooolt! Bra mellansnack hon bjöd på sig själv, var rolig, allvarlig och helt underbar...Wow , wow underbar. Jag är dock inte så underbar, körde som en biltjuv hem-ooops! Jag har inget tålamod ibland ( kan även kallas eldstickan i trafiken...) svär gör jag på franska så barnen inte ska haja;o)jag kan det jag lovar! Fast ibland säger jag bara CANARD med eftertryck och det betyder anka så tja...Hade vi inte haft konserten så hade detta bara varit en beige onsdag men nu är det en underbar dag!!! Ha! Återigen vilka texter...Jag fick gå med min 13-åring, då barnvakten insjuknat i m-a-g-i-n-f-l-u-e-n-s-a och vi har haft vår dos TACK så mycket!!! Men vilken upplevelse att se Eva med en tonåring hon tyckte också Eva var läcker och super! Oj oj dessa två skivor ja ja cds kommer att gå varma, får leta fram mina gamla cdskidor. Kanske nästa vecka när jag ska vara ensam hemma några dagar;o)))
Nu mot teet och min rapidriverstickning!

Puss /// Eldstickan

3 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Va härlig upplevelse du har haft.Grattis
Eva.

Camoo sa...

Du, kolla in inredningsbloggen.logg.se, hon visar en stickad klocka!!! Där har du något att bita i polar´n.
:-)
Camilla
PS - trevligt sportlov på er.

Eldstickan sa...

I USA och England där virkar min in hus och bilar, dte du. Men jag ska kolla det;o) Barnen ska åka utan den heliga modern, ´jag kommer att ha BF så jag kan plugga i lugn och ro...