söndag 2 mars 2008

Bildlös blogg!

Hej, hej!
Kameran är i Järvsö med familjen;o) Jag är hemma i det tysta , tysta huset och njuter...I dag var det dags att besöka syfestivalen igen, idag var det sååå lugnt och skönt. Jag hann lära mig att virka rosor av en gammal dam ( minns ej namnet) Kul var det iaf;o) Har hunnit gå runt och njuta av garnerna, men har bara köpt 50 g garn idag och två par stickor en rund av 100 cm och vanliga korta 5,5 or. Nu måste jag bara gå kurs och lära mig dominosktickning sååå snyggt och verkar urkul, man slipper fästa trådar-Hallelulja! Det var kul att stå i ståndet med Britt -Marie hon var min och Lovisas favorit bland damerna;o) pigg, glad och HUMOR!!! Pratade med Anne och åt lunch hon var också trevlig, vi pratade om skolans värld;o) Jag är nöjd med dagen.
I morgon ska jag läsa och skriva om den SEXUELLA människan, den ni! Nu ska jag göra en kopp te och sen ska jag sticka eller virka. Ska avnjuta DN också, hann inte i morse///Eldstickan

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Inte fästa trådar, måste vara en dröm.
Eva.

Knit-Marie sa...

Tackar o bugar! Mycket mysigt att jobba med er oxå. Hoppas L får kul i fjällen. Lär ju vara hälsosamt och stärkande...för nån afterski i vuxen mening lär det väl inte bli.
Vi ses kanske i montern nästa festival? Nu ska jag lägga upp bild på dagens kap och putta i allt köp i min stash på Ravelry.