lördag 1 mars 2008

Jag måste vara galen!

Som jobbar gratis på en mässa med en massa köpglada damer! Men det var ganska kul, träffade en som läser min blogg Catarina från Örebro-Hej igen, kul att ses irl.
Detta är ett förslag till underkläder till kronprinsessan Viktorias bröllopsnatt-ganska kul behå!
Eldstickan i svart som säljer ev bok eller dyl. Fotograferat av dottern;O) En lååååååååååååååååång dag jag har ont i fötterna och benen och rumpan. jag var duktig, köpte "bara" garn, mönster och ett halsband, men det är ju en dag imorgon också...

Eldstickan ;o)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Catarina sa...

Ja, det var kul att ses. Själv kom jag hem med en del...hmm...nåja...ganska mycket garn!

Eva i Halmstad sa...

Jag hade gärna träffat dej också, tyvärr var jag inte där. Men nästa år, då....
Ha de gott.
Eva.