torsdag 6 mars 2008

Jag städar, svettas och morrar!

Oj tusan vad det är kaloriförbrännande att städa. Jag stod på trekvart i zinken och skulle putsa köksfönstret, helt galet livsfarligt! Såg framför mig hur jag vurpade och bröt nacken, snacka om snopet. OOOpps mamma är skadad/död? HMPF!!! Fönstret blev aningen bättre i allafall. Jag har putsat och gnuggat...och morrat. Tack gode gud för radion iallafall. Nu ska jag dricka mitt hasslenötskaffe( tack igen) och ha RAST!!! Sen ska jag dammsuga, skura golvet och ta en snabbdusch och sen kommer nog familjen;O) Äntligen kan man få sova...i natt somnade jag vid 2-tiden-argh, grrr! I morgon ska jag till skolan, det blir nog bra.


Puss från en svettig och ilsken Eldstickan;o;;;

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Märker att du börjar bli bra.
Eva

Eldstickan sa...

Jo tack, det börjar kännas bättre nu;o) Eldstickan ;o)