måndag 3 mars 2008

Jag tar en gammal bild;o)


Kanske ännu en musiker i familjen? En gammal bild men det är så trist utan bilder...;o(
Jag har sovit sååå dåligt inatt somnade vid fyrasnåret...argh! Sen drömde jag att min pappa åkt till Järvsö för han var så ledsen ( för att hans fru dvs min mor och barnens mormor var i Järvsö) . Helt skruvat!
Så här sitter jag med mina muddar och fryser och har skallebank, en massa baciller på mässan antagligen. Jag är f-ö-r-k-y-l-d-bläää. Jag ska läsa och skriva om den Sexuella människan, känner mig lagom road...Finns inget sexuellt alls över denna varelse idag, noll, nada zero.
Nu har jag gjort en kanna te, ska lägga mig i sängen och läsa och dricka te. Har to m börjat nysta garn i stället...herre je idag är det Queen of excuses, big time! Och städa och plocka undan det är jag alldeles för FÖRKYLD för att göra...oj oj ;o) Får tokstäda torsdag em innan familjen kommer hem/// Eldstickan ;o) JAG HAR TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

doktoranden sa...

Hej!
Här är en till som sitter hemma och har tråkigt. Känner mig hängig och har inte ens lust att sticka - då är det illa.

Hoppas att du kryar på dig snart.

Catarina sa...

Oops!
Du kan ha fått en liten rackar-bacill av mitt handslag (beklagar)
..är hemma, tvärförkyld..orkar knappt sticka...illa!
Krya på dig. Skiten och dammet finns ju kvar... ;-)