måndag 3 mars 2008

Tack!

Bloggen knasade sig och dataspecialiten är inte hemma. Men tack Doktoranden och Catarina för krya på sig hälsningar iaf;o) Jag bara hasar mellan teet och sängen, orkar inte sticka...Och läser om SEX jag kan tala om att inte ens MR Clooney hade haft en chans idag, inte ens Jude Law;oP...
Inte mannen heller, ha ha...I morgon måste jag gå till skolan iaf...///Eldstickan ;o)

Jag vill börja sticka på min kofta med garn från färgkraft...ett nystan är nystat iaf. Nu njuter jag av Eva Dahlgrens platta och låten "novemberregn", så grym. Äsch nu badar jag och sen tror jag att jag ska sova...kanske to m fylla diskmaskinen...///Eldstickan ;o)

2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Oj..det var väl inte jag som smittade dig??? Hoppas du kryar på dig, trots att du planerar 'sjuknärvaro'!

Knit-Marie sa...

Å här kommer den:
jag understreck heter understreck karin at hotmail punkt com
Kan också meddela att jag nu kan kalla mig lillasyster för första gången. 47:an har skrivit och vill ha kontakt! Jag är glad.