söndag 20 april 2008

Bör jag söka för det här?

Att när jag ska plugga, familjen på landet för att heliga moder ska studera. Vad gör undertecknad? Jodå läste väl 1,5 timme sen blev jag rastlös. Tvättade, drack te, läste annat, tittade på TV. Glömde bort att sticka. När klockan var 16.30 kom jag på att nu visste jag ju vad nagellacket hette Isadora, visst måste jag väl bara köpa det idag??? Jajamensan. Sprang ner till bussen, åkte till vårt stora shoppingcentrum . Man kan handla mycket på 20 minuter. Den vänstra blusen svart rutig är jag lite tveksam om ( Hjälp, är den tantig?) den i mitten lila och prickig den ska mormor få ( den ska vara tantig, he he) och den till höger den gillar jag.
Förut idag så har jag åkt på min kära moppe Roberto ( en ciaomoppe men som en vespa, svart och grym) Det var jättekul. Skjutsade en son till en kompis, när jag kom hem så stod dörrarna till källaren vidöppna. HJälp??? Tjuvar. Näe, just det det var min 11 åring som lämnade huset sist, och jag hade bara bett honom ta med hjälmarna. Och tja då glömmer han att låsa...Gick in med hjälmen på hade nån vag tanke om att ifall tjuven smitit in så kunde han inte slå mig i huvet i allafall. Hmpf kvinnlig logik eller bara vansinne? Ingen tjuv här iaf. Tack för det. Här sitter jag då mol allena. Har i allafall köpt mig middag fransk potatissallad, kalkon och en blodgrape. MEN först matte. NU ska jag, ska bara...///Eldstickan ;o)Posted by Picasa

Inga kommentarer: