tisdag 1 april 2008

Jag vill ha en egen morbror raring!

Ur Lill-Zlatan och morbror raring av Pija Lindenbaum.

Jag älskar som sagt böcker, drömmer om ett bibliotek i nordisk stil, ljust och trevligt, fåtöljer. Gärna mysig belysning och en kopp te samt tusentals böcker. Nu är de flesta nerpackade på vinden... Ovanstående bok är så härlig och jag vill bara ha en egen morbror raring att hänga med! Annars har jag gjort fyra sidor matte idag, och jag blev bara l-i-t-e arg. Hmpf på maken, som förklarade dåligt. (?) På em så följde jag dotra till tåget och till steppen. Träffade dotras gudmor fikade och fnissade lite, spårade ur om sex, och vi var såååååååå pinsamma;O) Följde med till min gudsons dagis, det var kul att de var han befinner sig på dagtid. Gudsonen är en väldigt glad och charmig ung man, lättsam. Fikade en gång till, sen fick jag springa till steppen. Åkte hem fick supergod pasta, capellini med lax och ett halvt glas rödvin-tjoho! Tittade en stund på skittv, och är mellan stickningar, men jag ska göra 2 sidor matte till sen sticka rapidriverstrumpor. Pavlovs hundar, måste ha en belöning för att prestera. ///Eldstickan ;o)
Posted by Picasa

Inga kommentarer: