torsdag 24 april 2008

Varför heter det backe?

Undrade 6-åringen. Och det man ju fundera på...Annars så ska jag snart inhandla mitt sista hemlis 3 paket och skicka norröver. Min egen hemlis 3 har jag däremot ingen aning om vem det är...trodde ett tag att det var någon i närområdet typ Hägersten då jag fick ett jättefint garn därifrån, men vem vet???
I morgon är jag föreläsningsfri...det ska bli sååå skönt att vara hemma och bara läsa/sticka. På lördag så hoppas jag hinna till Nystas stickkafe 12-14. I dag har jag köpt skor 2 par;O) Och böcker i massor///Eldstickan

3 kommentarer:

Cina sa...

Hmmm... nu blir jag ju nyfiken. :D
Är i Sthlm i helgen och hade inte tänkt åka till Nysta men nu blir jag ju sugen. Vi får väl se om jag ångrar mig och dyker upp....

Eldstickan sa...

Det vore jättekul! ;o) Eldstickan

Bim sa...

Hm, varför det heter backe, kan man ju fundera över...
Jag kan tom funderar över varför det numera ALLTID, eller är det bara mode? Ska stå xxxmotet längs med alla vägar man kommer åkandes på... Blir bara mer och mer av dem - som vårblommor, eller svampar som pluppar upp ur jorden. Helt plötsligt kommer man till ett ställe där det aldrig funnits en sådan skylt... sjukt... Är det brist på skyltgörat så de måste ha något att göra, eller? ;)
Må så grankott..

Hm, och här fick man inte länka till sin blogg nej, då hamnar alla fel och får gå vidare då... för det gör väl alla? ;)