tisdag 27 maj 2008

Tack för Catarinas utmaning

3 namn jag går under: Mamma...Anette...Älskling!

3 saker som skrämmer mig: Att någon ska bli svårt sjuk som jag älskar. Den sjukliga fixeringen av vikt och pengar. Bara för att man är smal så betyder de inte att man mår bra...Det finns f-ö-r Få bra förebilder för barn och vuxna...
3 saker som jag har på mig: just nu...trosor..fuljeans, fult-shirt och skönskor, inga strumpor...ALLTID örhängen annars känner jag mig naken;o)
3 sanningar: jag ÄLSKAR teater och bra böcker Jag är en bra mamma! Jag älskar min man och mina barn väldigt mycket!

3 saker jag verkligen vill ha: ett långt och friskt liv, bli klar med min utbildning börjar lessna lite på att strul på LHS, leva och bo utomlands samt ev ett eget cafe med konsthantverk i. Gärna ihop med en barndomskamrat ( om utbildningen inte blir som sig bör ...)och en cabriolet och fler diamanter ( om man får vara lite ytlig också, ha ha)

3 bloggare jag utmanar: smyckas blogg www.smyckasblogg.blogspot.com , cinas www.cina.blog-city.com och Lindas www.levarlden.blogspot.com

Eldstickan ;o)

2 kommentarer:

Cina sa...

jahaja.... :)
Får väl försöka klura ut något under veckan. *S*

Anna sa...

Bra och intressanta reflektioner och önskningar!
Tack för tipset om Synsam, ska kolla upp det. Ha det gott!