måndag 5 maj 2008

Man kan knäcka läskoden med Putin!

 

 

 

 
Posted by Picasa


Överst så var det sonen som läste DN i söndags morse;
P-u-t-i-n-s u-t-v-e-c-k-l-i-n-g-s-p-o-l-i-t-i-k ljudade han väldigt proffsigt. En kul text han valde;o) När jag stickat min sjal ribbonlace ca 50 cm så märkte jag att jag "glömt" en rapport man anar det på bild 2. Det har ALDRIG hänt mig förr...nåja. Den får nog vila nu...jag gör nåt annat så länge...men jag älskar mina stickmarkörer, behöver fler ;o)
Lilla M måste vara kvar en natt till på sjukhuset. Så jag ska packa grejor till hans far och sen fara dit en sväng. I natt ska jag sova hemma...Jag är såååå t-r-ö-t-t...Undrar om man blir sjukast av sin sjukdom/alt sonens virus eller av luften på sjukhus?///Eldstickan

2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Det barnet kommer att gå långt! Det första jag ljudade mig igenom var 'Elfborgs Läns Annonsblad'och se så bra det gick för mig ;)

Eldstickan sa...

Eller hur! Han var i skolan idag på invänjning och skötte sig exemplariskt. Så himla duktig, jobbade med matte. Jag är stolt som en tupp/höna(?)Själv läste jag Ö-viks allehanda på sommaren mest dödsannonser och se vad det blev av mig (?) ///Eldstickan