söndag 11 maj 2008

Fyra uppe och två nere

 

 

 
Posted by Picasa


Hoppsan då har en son insjuknat i rotavirus eller nåt, samt maken. Vilket betyder att vi inte hunnit nåt vettigt i helgen. Det enda är att jag har tokrensat tvättstugan, nu är den REN och välorganiserad-HURRA! Förut var den som en krigszon...
Idag var vi en sväng på IKEA jag och dotter, köpte lingonsaft och solrosor ( s e bild)
Tröjan hittade vi långt ner i en tvättsäck så den tvättades och är nu lagom till dottern. Hon fick nämligen rita ett mönster till MIG för många år sen som jag stickade upp, men sen så gillade jag aldrig tröjan så då fick hon den...Nu är den perfekt storlek. NU börjar jag få ont i kroppen och känna mig hurven...Jag har inte stickat på flera dagar, kanske i kväll???///Eldstickan ...

Inga kommentarer: