torsdag 8 maj 2008

Bröd

 

 
Posted by Picasa

Jag önskar att jag hade en doftblogg idag för nybakt bröd slår det mesta. Det doftar ljuvligt! Idag har jag varit i en förskoleklass, men jag blir bara rastlös det är inte alls min "grej" kan kanske bero på att jag är barnskötare och har jobbat på förskola/dagis.Jag blev bara rastlös och tänkte på mitt bröd hela dagen, inte så bra.. Nej, i skolan vill jag vara där är det action. Det är nåt pervo som cirkulerar kring barnens skola pervot har dragit in ett barn i en bild i Älta. Usch det är väldigt obehagligt! Så nu får barnen åka hem ihop med kompisar. Än så länge en ganska trist dag, men jag ska ev till stan och köpa en rundsticka till min clapotissjal...Mot brödet///Eldstickan

3 kommentarer:

Eldstickan sa...

Wow, med risk för att vara självgod men mums vad brödte blev smarrigt lite syrigt i smaken.I like it///Eldstickan

Eva i Halmstad sa...

Bröden ser delikata ut, men var är de som är i, är de nån termometer eller..
Ser ju lite konstigt ut, men de kanske är nått modernt och de har jag ju inte koll på.
Må så gott på dej.
Eva

doktoranden sa...

JA, doftblogg det vore nåt det! Det ser otroligt gott ut med nybakat bröd.