lördag 24 maj 2008

Falsk krupp

 

Så det var bara att fara till vårt närsjukhus. Tack gode gud att det är nära iaf;o) Jag blev fotograferad för ett par veckor sen, ser klart tokig ut, men känner mig så här i dag ungefär...Tur att jag INTE gick på vår årliga gatufest, inte drack vin utan höll mig hemma med Lilla M. När han vaknade hörde jag d-i-r-e-k-t, bara att åka in till sjukan. Där fick vi tvångshålla, adrenalin, crp ( infektionsprov) m.m. Hem med lilla gullet, mannen fick lämna festen. Jag fick åka till stan, till Maria-torget. Parkerade som ett ni-v-e-t-vad men orkade liksom inte bry mig...jag brukar ALLTID parkera fint! In och hämtade medicinen. Hem lämnade medicin, gick med 11-åringen och hämtade en soffa på festen och sen HEM! Nu har vår nya platttv, pajat den slår av efter typ 90 sek. Kan inte ens se film??? Tur att jag har en bra bok...Har stickat några varv också men det vill sig liksom bättre till TV. Nu hoppas jag lille man får en lugn och skön natt...och jag med.///Eldstickan
Posted by Picasa

Inga kommentarer: