onsdag 28 maj 2008

Lider jag av hybris?

Ingen aning, men jag skrev tentan på 1 h och 40 min så det känns som om det gick ok. Jag hoppas det! Tack för snälla kommentarer och "hållna tummar". Det kanske var det som gjorde det;o)? Så skönt att ha det gjort. Min väska vägde bly, så jag sprang mest runt på söder. Ja jag erkänner jag tog en sväng in på Marias garn. Men jag var nog i mattechock för jag köpte ingenting...Spanade in bikinisar men tja...hittade ingen och han skulle få fler i slutet av veckan. www.freyaswimwear.com
I kväll ska jag skriva en fältstudie...har pecis vaknat efter en lååång siesta.///Eldstickan ;oP

2 kommentarer:

petra.m sa...

Hejsan!
Tack för kommenatr på min blogg och saftglasintresse:)
Jag ska bränna glasen en sista gång för att dekalerna ska sitta men de skulle kunna vara klara i övermorgon... Isåfall hinner jag få iväg dem och hem till dig till den 5e. De kostar 110 kr st och jag antar att frakten blir på minst 50kr. Det svåra är att om jag skickar och nåt möjligtvis skulle gå sönder, hur man löser det?! Jag har varit lite nervös för det här med att skicka men det är flera som frågar så jag borde ta tag i detta! Men som sagt, jag vet inte hur det är med förstört gods? Vet du? Skickar man det med nån speciell post tro? Fast då kostar det väl ännu mer kanske? Jag bränner dem imorgon iallafall så ska jag kolla upp detta lite bättre!
Ha det så bra så hörs vi igen!
Petar

Eldstickan sa...

Jag har ingen aning...posten kanske vet? Vi blev inbjudna i -sista-minuten till en studentskiva och jag vet att Emma skulle älska dina saftglas. Jag kan kanske ringa dig i morgon? ///Eldstickan