onsdag 21 maj 2008

Modell FA-203 Garnstudio

Denna gör jag här hemma sen ett par dagar. Inte svår alls. Men snygg jag har sett den uppstickad irl;o) Min blir turkosmelerad, ska ha den när jag dricker drinkar på vår semester;o) Idag har jag varit i Rålambshovsparken och hållt lektion med barn från Tullinge hela dagen, vi kände inte varandra innan. Men alla tjejerna kramade oss efter dagens slut och var sååå nöjda, de hade haft såååå R-O-L-I-G-T! Bra betyg!
Fixade lite efter utedagen,köpte presenter då barnen ska på party på fredag, åkte hem. Visade sig att Lilla M var S-J-U-K...feber och ögoninflammation. Stackarn...Vilket gör att min mattepluggardag i morgon r-y-k-e-r...argh om en vecka idag så är det TENTA...Ja ja det är ju en helg också...
Nu ska jag ta min kopp, hasa bort till stickningen och sen s-o-v-a ganska omgående.

Eldstickan ;o)

1 kommentar:

H e l e n sa...

Jag får ingen träff när jag på garnstudio söker efter modell FA-203.... och när jag googlar på det så får jag bara träff på din blogg *fniss* är nyfiken ju!