lördag 28 juni 2008

10109 steg

I fm var jag på centralbadet med´Älskling en av mina gamla favvoväninnor från förr. Ni vet en så vars föräldrar, syskon gamla pojkvänner man kände/känner. Det var så mysigt centralbadet slår verkligen ALLT, oj vilken miljö. Vi fick egen spa behandling dvs välja egna cremer och så. Vi bastade, badade och bubblade. Åt en alldeles perfekt lunch jag fick quinoa med räkor och mycket grönsaker och två mumsiga röror/dressingar-mums! Vilken härlig dag...Sen ut på 11 års kalas där vi fick tårta och mums. Hem, beställde sushi på söder ( stans bästa/minsta ställe) åt mat och blev bara t-r-ö-t-t jag la mig och såg på tv, hade kunnat somna men då ryckte lilla uberfuhrer in, dottern tvingade på¨mig gympaskor och sa; Nu ska vi öva inför tjejmilen-HJÄLP!!!Så jag hasade mig ut och runt ner bland båtar och allt. Men nu när jag sitter här vi datorn så inser jag vad skönt det var! Kommer somna som en sten...10109 steg på en dag, det är ganska bra...///Eldstickan;o9

P.s Funderar på att sticka february lady sweater, nån som har någon känsla för vilket garn man ska ha som finns i Sverige? Samt storlekarna...går de från xs - xl?

3 kommentarer:

Cina sa...

Garn till Februari koftan? Det finns massor - Aracuania Nature Wool (finns bla hos Marias Garn), Malabrigo, garnstudios Alaska... beror nog mest på hur stor plånboken är... ;) Kolla in här så hittar du fler alternativ: http://stickamerafebruarylady.blogspot.com/

Storlekar upp till 130cm bystmått.
Kör igång vetja!

Kattis hörna sa...

Hmmmm fasen vad duktig du är!!!

Jaja jag var iaf ute och tränade till Vansbro simmet igår.. *s* Var ju tvungen att testa att simma i våtdräkt... Hmm bildbevis finns på min sida..*s*

Kattis hörna sa...

Man känner sig konstigt påklädd.. Hmm helt oki men en lite udda känsla..
Men det står ju emot kylan lite iaf.. :-)