tisdag 3 juni 2008

Finfina saftglas från Bruzaholm!

 

Idag så fick jag två fina saftglas som jag ska ge bort i studentpresent på torsdag. Tack Petra, superfina! Annars så är lilleman pigg men snorig, dotra har kroknat och snörvlar och är febrig, 6-åringen han hostar och har feber och jag är "bara" huvudvärksförkyld. Jag har köpt en bikini idag svindyr men snygg iaf, lite 60-tals James-Bond-brud dvs ingen benget, he he... Nu måste jag läsa och skriva...jag tänker bara på annat. Vi ska snart på semester;o)
Jag har läst ut Sjöjungfrun av Camilla Läckberg, den var ganska medioker men den slutar spännande iaf, Tyskungen är m-y-c-k-e-t bättre. Sigrid och Isaac boken den var alldeles fantastiskt bra, vackert skriven och välskriven samt en intresant tid att läsa om. Min enda tavla som jag köpt av en lokal konstnärinna köpte jag faktiskt i Grunewaldvillan, det ni! Näe nu måste jag läsa och skriva annat mindre upphetsande...Jag fick i af fina omdömen när jag varit på fältstudie och en himla massa kramar av barnen när jag hälsade på häromdagen;o) God natt///Eldstickan ;oP
Posted by Picasa

2 kommentarer:

teresa sa...

Underbara glas/muggar! Hon gör så fin keramik, Petra. Lycko den som ska få dem.

Smycka sa...

Jättefina glas!

*fnissar* läste föregående inlägg och tycker du e söt! *skrattar igen*

Kram igen =o)