söndag 22 juni 2008

Jag måste vara galen! jag har

anmält mig till Tjejmilen i år. Varför??? Jo för i går kväll satt jag vid datorn för att anmäla min dotter. Varpå hon och mannen sa; Ska inte du ta dig runt i år? Ja kanske det? Och vips så anmälde jag mig; VARFÖR??? Förra året var en riktigt rysare, jag gick runt hur otränad som helst. Och svor aldrig ; Aldrig mer...
Vad konsekvent jag är, not! Ja ja jag ska köpa ett par nya gympadojjor på måndag på löplabbet, dom får mannen betala han övertalade mig ju att vara med i år igen...
Jag kan ju i och för sig ta med mp3 med sommarpratarna i och gå 1,5 timme varje dag så kan jag nog hasa mig runt tjejmilen. Jag kanske blir smal och vacker på köpet?

Eldstickan

5 kommentarer:

Catarina sa...

haha...ja...du är verkligen galen! Lika galen som min bästis...Kattis...hon ska oxå springa!

Om din fråga om naglar...jag anser att akryl sitter bäst och håller bäst. Men de gelé-frälsta håller antagligen inte med då akryl fått ett oförtjänt dåligt rykte bland dem pga av mkt skitsnack av okunniga personer.Så det beror alltså på vem du frågar...och nu var det mig du frågade...jag jobbar enbart med akryl.

Visst är mitt skåp en dröm? Nu kan jag ju se mina älsklingar hela tiden :-)

Anna sa...

Japp, du är galen. Smal är föresten INTE detsamma som vacker, väl??
Det finns föresten en krok man kan skaffa som man fäster på kläderna och sen hänger garnet på, så kan man gå och sticka! Seriöst, jag som gillar att gå med hunden OCH sticka - det vore ju perfekt! Fast jag menar inte att du ska göra det samtidigt som du tar dig runt på tjejmilen! ;-)

Anna sa...

F-ö-r-r-e-s-t-e-n heter det. Med två r. Svenskläraren har uppenbarligen sommarlov...

Knit-Marie sa...

Helt onödigt! Du är redan vacker.

Eldstickan sa...

Det värsta är att jag faktiskt tänkte tanken, undrar om jag kan gå runt tjejmilen och sticka? Samt med mp3 tala om rymdvarelseoutfit...