söndag 1 juni 2008

Outdoorknitting!

 

Helt otroligt idag har vi gjort nästan allt utomhus. Helt ljuvligt! Var på klassutflykt med 11-åringens klass det var jättemysigt, vi var i området. Fikade och njöt av solen i skuggan, sen så spelade vi brännboll. Jag är alldeles hes då jag hejade så, speldjävulen tog mig i besittning. Jag avslutade med lite utomhusstickning-så skönt. Sitta utomhus och bara njutsticka...Halsbandet runt min hals har jag gjort själv i glasfusion och silverlera, armbandet har maken gjort ( jag ritade och han knåpade) koftan är som sagt på G och en perfekt busstickning. Snart är det semester, ska bara skriva en sista grej i kväll. Kommer bara inte till skott, jag ska b-a-r-a...///Eldstickan
Posted by Picasa

2 kommentarer:

petra.m sa...

Hej svejs!
Det går bra det är bara att jag är seg att få iväg svar:) Jag har skickat dem och de kommer nog imorgon, frakten kostade 45 kr. Jag skickar kontonummer senare idag! Vi ska smaska grillat nu!
Kram o hej så länge!

Anna sa...

Men vilken vacker bild, turkos som en försommarsolnedgång, eller så.