tisdag 1 juli 2008

Gott och blandat!

Här är Helen som sov över hos oss i fredags, det är min skånekompis! Tyvärr hade vi aningen stökigt när hon var här...Men vi grillade och drack vin och skrattade väldigt mycket!
Här i söndags 29 juni så invigdes min fina väska som stickfrossa gjort. Tack, tack så snygg!
Mitt fina Evfa Attling smycke som jag fick på min förlovningsdag;o) Aningen dåligt foto men tja....smycket är jättefint!

I går så började jag med ännu ett par rapidriverstrumpor, då jag insåg att både min mamma och dotter har varsitt par. men jag har inga alls. Garnet är från Lornas lace och är alldeles ljuvligt att sticka i. I dag så stickade jag på ett hyfsat ovanligt ställe, nämligen i en simhall. Fick to m en kommentar på engelska av en liten tjej: Mum, she's knitting! Otroligt kul att sticka dessa. men om någon har nåt annat kul mönster på strumpor så mottages det med tacksamhet! ///Eldstickan ;o)
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Ginger Beer sa...

Kul att sticka i simhallen:)

Vill du vara med och blogga om deckare?

http://deckarebloggen.blogspot.com/

H e l e n sa...

Hej och tack för senast! God mat var det ju också! Det var så kul att äntligen träffa alla i din familj, inklusive ed och elvis!

Ginger Beer sa...

Va kul att du vill vara med!

Skriv ett mail till mig och ge mig din mailadress som du använder till bloggkonto så skickar jag inbjudan:)

monica_kristina@hotmail.com

Eva i Halmstad sa...

Här är en hel sida med strumpor.
http://www.stickamera.se/gratismonster.php?gratismonster=gm_strumpor
Eller titta in i stickameras sockklubb, där är fina strumpor.
Må så gott.
Eva.