måndag 7 juli 2008

Humör:ilsken!

I går fick maken en sticka i fingret´, en STOR bit han sköt pilbåge med vår 6-åring. Så till vår närakut där de INTE lyckades operera bort den. Så jag fick köra in honom till SÖS. Där tog det t-i-d...när han väl kom in så vågade de inte pilla ut stickan med tanke på nerver och allt utan att ha ett ultraljud. Så han fick åka tillbaks i fm. Så jag körde honom till ultraljudet, där hittade de ingenting, så nu väntar han på akuten på att få sitt öppna sår igensytt. Här regnar det och jag är ilsken. Skulle släppa av sonen vid ICA för att posta ett viktigt kärleksbrev till Istanbul, då står det en gubb---el som har parkerat helt tokigt så ingen kan få parkera nära ingången. Dessutom vägrar han att hjälpa till och flytta sig, morr vad är det med vissa män som är över 50??? De blir liksom tjuriga och gemena. Som sagt undertecknad ville gå fram och nita honom, eller iaf slita upp dörren och fråga vad han höll på med. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, jag vet ett i-landsproblem, men iaf...ARG och ilsken idag.../// Får trösta mig med sommarprataren Olle Carlsson, han verkar intressant. I kväll är det den ursexige Montalbano, men då surar jag nog för att han är på Sicilien och jag är här i den "svenska sommaren" Läs regniga sommaren///Sura Eldstickan ;o(

2 kommentarer:

Anna sa...

Men huvva vilken dag! Ta ett gott glas vin och sätt dig och njut av Montalbano - det ska jag göra!

Ginger Beer sa...

Ibland har man såna dagar bara och då är det ju tur att det finns en snygga deckare att koppla av med:)