torsdag 10 juli 2008

I går hade vi gäster

Min kusin och hans familj plus två av sönernas kompisar, vips var vi 12 st. Det var mysigt. Trots ryggskott så bakade jag två pajer en rabarber, en jordgubb-rabarber, samt gjorde morotstsatsiki till köttet och bakade matbröd. Mår inte helt bra av medicinerna, yr och illamående, pillrena för natten funkade inte alls jag blev klarvaken så dom har jag skippat. lilleman vaknade i natt och var förtvivlad...så lite si och så med sömnen. Idag var två söner hos kompisar, mánnen , dotter och Lilla M åkte till stan shoppade cooola kläder på SIVLETTO. ( http://www.sivletto.com/ ) De hann även gå på chokladfabriken och äta glass på AH's, men bäst av allt var att de köpa nya strumpstickor till mig. Mina försvann efter stallarholmenbesöket och som tur var fick d e tag på mina älsklings nämligen susannes korta bambus. Själv har jag sovit halva dagen samt hasat runt i mannens kalsonger och t-shirt. Nu ska jag lägga mig på dotterns rum och lyssna på Molnfri bombnatt av Vibeke Olsson, den är verkligen hemsk och bra///Eldstickan

Jag tar gärna emot nåt kul en fräckis, en anekdot, vad som helst....

Inga kommentarer: