tisdag 8 juli 2008

Klassiskt ryggskott

och drugs och en snygg doktor har jag nu hunnit med. Men en bra , snygg och rolig doktor är inte att förakta, som dessutom verkar veta vad han talade om. Så nu har jag drugs, drugs och medel som man ska sova bra på. Vilket jag INTE gjorde i natt...man ska tydligen bli svag och snäll av pillrena så än funkar de inte...är mest frustrerad och står eller ligger. Stickar dock på min turkosa kofta, så den kanske blir klar snart...Maken och dotter möblerar om vårt sovrum...då det varit som en krigszon alltför länge. Det kan bli riktigt bra...fingers crossed. Just nu hoppas jag bara att murder in midsomer i kväll är riktigt bra. Pallar inte att läsa, tyvärr...Och inget vin på ett par dar...då doserna ska minskas...///Eldstickan;o(

3 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Hej
Skönt att du fått hjälp, hoppas pillerna hjälper och att du får sova.
Må så gott de går.
Eva.

Ginger Beer sa...

Bra med bra doktor och drugs!

Britt-Marie sa...

Fy vad otäckt, hoppas medicin och vila hjälper.

Jag fastnade en gång när jag böjde mig ner och skulle ta ur tvättmaskinen, måste sett dråpligt ut, fniss. Läkaren kom som tur var hem och gav mig en spruta och sedan var det vila och tabletter.

Lycka till och jag håller verkligen tummarna att det släpper fort.
Kram