måndag 14 juli 2008

Mamma mia!

Jag och dottern gick på Mamm mia i kväll, tyvärr så hade undertecknad tagit fel på tid så när vi kom till bion klockan 18.20 för bio 18.30 så hade den börjat 18.00. Argh...Så snopet...Kom på att den började 18.45 i stan så jag körde som en gudinna in till Söder. Där var det poliser och en man som låg på marken så man märkte skillanden från vår "rara" förort. Nåväl, vi hann precis och jag säger bara: SE DEN!!! Så rolig vi skrattade högt, det är en riktig feel-good-movie. Så vill ni bara bli underhållna och skratta se den. Julie Walters var helt superb, Colin Firth upper-stiff-british och Streepan var både cool och snygg. Jag gillar när det är människor på bio, riktiga människor. Nu te!!!///Eldstickan

P.s Ska till kiropraktorn, en ny imorgon så då hoppas jag på bara besked angående ryggskottet. Men tack för glada tillrop och hållna tummar!;o)

1 kommentar:

Cina sa...

Hmm... det kanske inte var du som ville ha mönstret.... *S* Ibland är jag inte riktigt vaken...sorry!