tisdag 8 juli 2008

Ryggskott?

I går så åkte jag och köpte vin och te. När jag klev in genom dörren smällde det till i ryggen-aj!
Hade så j-kla ont i ryggen, men jag njöt iaf av en hemmagjord rabarberpaj ( som jag gjort) och vin och Montalbano-mums! Men natten var mindre kul, kom knappt ur sängen, fick inte av/upp toalocket...hade svårt att sätta mig känner mig som Beda 83. Min kiropraktor hade ingen TID-snyft och går på semester i morgon. Så nu blir det närakuten 15.30...håll tummarna! Just nu kan jag varken, gå stå eller ligga. Humöret är mindre bra...aj

Eldstickan ;o)

2 kommentarer:

doktoranden sa...

Oj, stackars dig! Jag har haft ryggskott och vet hur det känns. Hoppas att du får träffa någon doktor som kan ge dig värkmedicin. Sedan är det bra att vara uppe och röra på sig lite... Kanske kan man gå och sticka???

Krya på dig!

Ginger Beer sa...

Ajajajaj, stackars dig! Hoppas du får bra medicin och sen tar det en vecka innan ryggskott ger med sig... ljudbok!