tisdag 9 september 2008

Idag var jag ingen trevlig människa...


Jag har fått en utmärkelse av Smycka STORT TACK!!!
Dom jag nominerar är Anna som skriver så roligt, ser ut att ha ett personligt hem och ett kul liv i stort. Kul att läsa vad hon gör!
catarinas En garngalen och kattgalenmänniska och som jag faktiskt har träffat irl. Väldigt trevlig ;o)
läcker blogg Hon gör fina saker och skriver lättsamt!
Stickfrossa Vad säga annat än att Anna gör så mycket smakfullt, världsduktig;o)
knit-marie Det här en rolig qvinna utan ålder, jag vill bli som hon när jag blir äldre mentalt pigg och kul och en egen läcker stil!
smyckas blogg Vad säga; Smycka gillar att ha kul och det gillar jag med;o)

bröd Vad säga? han har en underbar och personlig blogg. Jag har bakat sen jag 2-3 år gammal, älskar att baka och få färskt bröd. Han är verkligen en inspirationskälla;o)

Jag har haft en märklig dag idag, massor med folk på t-banan. En tonårsunge sparkade mig på smalbenet och jag ilsknade till-argh!!! Var på SU en timme sen stod jag inte ut...Frusterarande med en kurs som är svår och med en föreläsare som är knepig och luddig. Nån som kan tipsa om en bra bok om Hinduism eller Indiska religioner?
åkte för att fixa ett studentkort på SL, hade fixat ett intyg från min institution. Men nix, SL skulle ha en annan lapp. ARGH...Åkte fram och tillbaka, hämtade barn, lämnade barn, köpte presenter, höll ett sjukt högt tempo. Smällde i mig några bitar pizza. Gick på Qi gong, det var verkligen dagens höjdpunkt! Supersklönt och kul, hade en tepaus på kursen och bara njöt. Hem...läste MAMA en stund, sen läste jag Bröderna Lejonhjärta för 6-åringen. Ganska otäckt avsnitt i kväll. Maken skulle borsta hans tänder och få sonen i säng. Vem hittar jag i min säng??? 21.20??? Jo sonen och tonårsdottern. Jag blev ARGA mamman; vad grrpibhjlgnwöongkhnömgtkg f-n!!!
Jo maken hade lovat sonen att sova där, men så hade dotter smygit in för att se på TV. Tror ni 6-åringen somnade??? Nix, pix! Så sonen skrek på mig, tonårsdottern blev sur. Bläää//// Har lite för mycket måsten just nu. Ja ja i morgon är det bröllopsdag och akupunktur, vad tror ni blir roligast??? Arga och trötta Eldstickan

P.s Jag längtar till torsdag då jag ska gå till nysta

1 kommentar:

Anna sa...

Tusen tack för utmärkelse!
... jag skrattade åt din dag! Inte alls elakt utan för att jag kände igen mig!
Tänk så fel allting kan bli. Imorgon får du en bra dag tror jag!