söndag 21 september 2008

Glömde...

 
Posted by Picasa

boobholder en sån ska vi sticka till tonåringen. Glömde att vi köpte Heavens hand i går;o) Snygg färg! Annars så stickar jag på februarykoftan, så kul att göra! Annars så borde jag ha pluggat men lusten har inte riktigt infunnit sig...Nu ska jag sätta mig, när halva familjen snart sover så tystnaden lägger sig. När vi åkte i bilen förut idag så satt vi och pratade om framtiden och jag undrade vilken slags kille dotter ville ha? Varpå hon svarade fundersamt; "Ja någon slags man måste jag väl ha". Varpå 6 -åringen säger; Du måste ju ha en man annars blir det inga barn!!!ha ha. Jag har fått nya stickmarkörer som dotra gjort till mig, vi var en sväng på Panduro idag;o) Nu mot moral och etik hoppas hinna med lite religion också...///Eldstickan

2 kommentarer:

Catarina sa...

Det är så läckert..det gröna Heavens Hand.
Jag känner hur det suger i "köp-tarmen"...men jag har ingen aning om vad jag skulle göra med det!
Vill bara ha...gosa med..titta på..det är som ett smycke...ett sällskap...(nu låter jag som en dåre...en garn-dåre) *mooahahahaha*

Knit-Marie sa...

Ja, då känner du förstås till sidan www.abrahamsbarn.org?