måndag 29 september 2008

Jag har blivit nominerad!


Tack snälla trollmorsan. Jag tycker det är sååå kul att blogga. Även om jag ibland har lite för bråttom vilket märks på felstavning ( var felstavningspolis förr men det var innan de 4 barnen) och lite suddiga bilder men det är ju texten som är det viktigaste på min blogg ;o)Och jag älskar kommentarer bara så ni vet! Jag skickar vidare den till alla mina läsare, främst till er som lämnar kommentarer;o)Idag har jag varit på SU, föreläsning, sen lunchat med en killkompis, jag lurade honom in i fördärvet, med en macka Herregud förr när man lockade in nån på dåligheter så var det ju lite hångel inblandat, inte bara en macka....Nu har jag ju ALDRIG gjort nåt sånt, men rent hypotetiskt, he he ///Eldstickan ;o)

1 kommentar:

Susanne sa...

Haha, ja du tiderna förändras eller hur?! Det är inte så mycket "dåligheter" nu för tiden :)
/Susanne