tisdag 9 september 2008

Namnsdag

I morse fick jag frukost och och skönsång på sängen och ett paket. En fin kofta/topp i bomull från Gina Tricot;O)Jag har således namnsdag idag;o)
 
MIn älsklingsmorgonrock i microfleece, den är sååååå mjuk. Jag tog på mig den när jag kom hem och la mig i sängen framför tv;n och stickade. Namnsdagslyx!!!
 
Detta låg på golvet i hallen när jag kom hem i morse efter att ha lämnat barnen på skolan-det var gulligt av mannen!
Har en ganska tuff föreläsning i em, vår lärare ( en ny sådan) bryter ganska rejält och har en intressant satsmelodi. Han är väldigt kunnig men man måste vara på helspänn hela tiden, då blir 3 timmar en ganska lång tid;o(
Så därför slappar jag på förmiddagen! I går more sprang jag runt och hojtade; Var är mina glasögon??? Ooops på huvet, aj aj! Mot sängen...///Eldstickan
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Hemliga bokvännen sa...

Grattis på namnsdagen! önskar din hemliga bokvän

Knit-Marie sa...

Grattis namnsdagsbarnet - såg fel och trodde ett tag att du hette Alma eller Hulda, men det är väl bara bebisar och gammelmormödrar som gör nuförtiden.