fredag 26 september 2008

Party, party!!!

 
Lilla M fyller 2 år!
 
Lilla M gillar bakelse!
 
Storebror blir tokglad i Lilla M s bil.
 
Lilla M vågar inte riktigt närma sig bilen, han är lite blyg för bilen;o) Gulligt, då är det tur att en storebror kan rycka ut!
Den 25/9 igår hade vi 2 års kalas, inget annat. Det stod fel datum på bloggen i går.
Vi var 17 middagsgäster, bullrigt trevligt. Är ganska slak idag...bakade och stod i igår. Lilla M fick såååå väldigt fina presenter-TACK alla som var med!
Nåja, idag har jag kopierat ute på SU i en timme, vet ni hur svettigt det är???? Men då slipper jag köpa 2 böcker;O) 2 böcker har jag lyckats låna. Har läste Helena Henschens senaste bok "Hon älskade", som handlar om hennes farmor Signe-superbra! Nu läser jag Annika Thors Motljus, än så länge är den vansinnigt bra men ganska smärtsam att läsa. Hoppas att jag INTE känner så när jag är 55-60 år. NU helg, längtar efter sushi och vin och lite stickning;O)) Ok då både mycket vin och MYCKET stickning. Är easy to please idag!!!///Eldstickan
Posted by Picasa

Inga kommentarer: