onsdag 1 oktober 2008

Världens bästa hemliga bokvän-TACK!

 
Titta vilka fina saker jag har fått idag, godis både för gom och strupe;o) Mustafa Can som jag älskar han gör ett så fint porträtt av sin mamma i den här boken, jag har den men det gör inget! Den läser jag gärna om. Tofflorna är helt fantastiska-I Love them!
 
Posted by Picasa
Spana in både rött och vitt kärlek och renhet;o) De är så fina mina tofflor, tack tack!
Idag borde jag ha pluggat men jag har bara stickat och haft det trist tills jag hämtade posten och fick paket!!! Tack snälla hemliga bokvän.

Häromdagen sa min 11 årige son, du mamam du är väl glad över att vara gift med en så smart man som pappa? Jaha sa jag så jagär korkad eller vad då? ( ja jag vet lite offensiv var jag) Varpå sonen säger: Näe du är ju smart det är ALLA kvinnor. Han kommer att gå långt med den inställningen, ha ha///Eldstickan

3 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Välindoktrinerad son! Grattis!

Susanne sa...

Gjort ett bra jobb med sonen!!

Hemliga bokvännen sa...

Vad roligt att du gillade paketet! Synd att du hade läst boken, men jag hade en känsla av att du kanske inte hade missat den. Du får njuta av det andra istället!

Kram
/hemliga bokvännen