torsdag 2 oktober 2008

Eldstickans nya bågar!

 
Jag ser alllt sååå tydligt nu!
 
Lila och coola tycker jag!
 
Coola även i profil. Maken tycker jag ser sträng ut, dotter tyckte dom var snygga så tycker jag med.
Hade en märklig dröm inatt om min första sambo, long time ago. Drömde en massa konstigt om honom och hans äldsta syster. När jag vaknade så hade jag fått ett mail där det visade sig att hans mamma dött förra veckan, vad tragiskt! Så idag har jag känt mig lite ledsen å exsambons vägar! ///Eldstickan ;o)
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Catarina sa...

Jag har köpt mönstret till grodvantarna här: http://www.joridweb.com/butikk/shop.html
Finns många roliga vantar där.

Bågarna är jätte-snygga!
Vill oxå ha nya....

Kattis hörna sa...

Weeeee vad snygg du är... Både innan och efter de nya bågarna så klart...

Hmm skulle ha messat dig i söndags så jag hade fått lite Eldsticke pepp innan och efter Lidingö loppet.. PUH Det var ett JOBBIGT lopp...

Kan man inte bara ta bort alla BACKAR?????????? *S*

Skit snygg är du iaf...

Kramizzzzzzzzzz

Knit-Marie sa...

Snygga skalmar! Btw...får du ofta varsel?

Smycka sa...

Justa bågar! De klär dig!

Kram
Ulrica =o)