söndag 5 oktober 2008

Fotbollscafevärdinna, matchvakt...mamma...kalasfixare...

Har haft en helt hysterisk helg. I lördags så pimpade jag vår bil, dvs jag städade ur den och skurade mattor m.m. Doftar citron nu...Men vilken jobb..var helt slut sen...Då hade jag och dotra cafetjänst på sonens fotbollsklubb. Oj vad vi sålde korv, hamburgare, kaffe osv. Superkul! Vi slet som djur. Sen spelade sonen match och de blev lika 3-3 så det var superkul då deras lag har fått stortryk jämt! Åkte hem, där hade maken lagat wallenbergare, som familjen älskar...Drack ett glas vin och såg en bit till av filmen Caramel ( Helt suveränt bra om man gillar andra kulturer, finns i videoaffären)Somnade som en sten. Men vaknade 5.17 och kände mig pigg, inte kul när jag skulle gå upp 6.30. I dag var det nämligen dags att vara matchvärd-så jag hjälpte till i kafeet och var matchvärd! sen hem och bakade i stora doser kladdkaka, tårta och matbröd. Så kom det 4 barn det var ganska lagom.2 barn var sjuka...det räckte bra när de är så små...Och det blev så klart en kladdkaka kvar. Ska lägga ut recpetet nån dag för det är verkligen världsklass på den;o) Nu ska jag vila///Eldstickan

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Ser fram mot det receptet!