tisdag 14 oktober 2008

Fullmåne eller bara ofokuserad?

I dag har gått i förseningens tecken samt att inte få gjort det jag borde göra, träligt! Det var gnällbiten;o) det roliga var att efter att hah kört som en biltjuv in till stan så träffade jag min "kusin" och hennes döttrar som är nästan vuxna nu 17 och snart 20 år! Det ar jättekul! Oj vad vi pratade bla bla bla....Sen sprang jag därifrån till bilen körde återigen som en biltjuv från Östermalm hemåt. Förskolan stänger ju 16.00. Hann precis rusade in och lånade deras toalett, tog sonen, sprang ner på skolgården. När den äldre sonen ( 6 åringen) såg mig så sa han.-NNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ vad gör du här?????Öööööööööööööööööööööööö
Nåväl han skrek och jag blev arga mamman och gick bort till bilen med Lilla M. Hojt och stoj och gnöl så kom vi in i bilen. Och jag kände bara fy tusan hakar för att hämta ilskna barn. Man borde få en extralön för det, en bonus varje månad typ en spaweekend för att palla. Nåväl kom hem och bad 11 åringen passa Lilla M såg på TV i kälaren och stickade---aaaaaaaaaaaaaaa. Sprang i väg på Qi gong och ville egentligen bara slöa hemma. Elias, qi gong killen var toppenbra jag å andra sidan var usel tänkte på Gigi Hamiltons pappa ( Hon från Freestyle och sen Style) han drev ett cafe på söder när jag var 15 år ( typ i går-he!) började tänka på hans goda jamaicanska chili och om han levde osv. Inte så bra när man ska f-o-k-u-s-e-r-a...det lite lustiga var att dotter sa när vi klev av mattan. Oj vad Elias var bra idag men vad jag var ofokuserad-oj då!!! Jag var således inte ensam...Kom hem och mannen had elagat mat från detta ställe Woww vilken middag supergoda falafel med pitabröd sallad och yoghurt. Mums! Efter det kunde man ju ana sig till frid och fröjd? Nix städhitler tittade fram och skällde på äldste sonen, då han och 6 åringen har det finaste och största rummet med en massa smart förvaring så hittar jag honom sittandes i stöket och se på TV. Då blev jag ARG...Sen läste jag för 6-åringen, nattade 2 åringen. Nu ska jag ha egotid se på TV ( fick en ny i afton efter lite bråk på onoff) och sticka. Det tycker jag att jag förtjänar!! Men fullmåne suger verkligen...kommer säkert sova illa???///Eldstickan

Inga kommentarer: