fredag 10 oktober 2008

Garnkändis/porrsurfa!

Hej, hej! Bacillerna hoppar, Lilla M ville inte sova middag. Varje gång jag försökte söva honom så vaknade han. Sen somnade han på mitt bröst och jag var KLARVAKEN!!! Surfade på nätet dvs jag spanade på stickbloggar och stickaffärers hemsidor, apropå att det stod i nån kvällstidning att barn vars föräldrar porrsurfar med riktig porr och barnen hittar det på datorn skäms. Mindre proffsigt...så där lagom bra förebilder för sina barn, tycker det saknas fantasi och passion om man måste se porr. Det är jag det! Nåvväl jag hamnade på denna sida där och tittade på bilder från förra stickkafeet 080920 spana in den söta tonåringen, illgröna plaststickor 20 det är min dotter;o) Jag sitter till höger, en av mina sockor i turkos och lila syns också! Snart kommer dotter hem, hon ska passa sovande lillebror jag ska ut i världen och handla mjölk och få frisk luft - Heureka!
Eldstickan ;o)

Inga kommentarer: