onsdag 22 oktober 2008

jag varvar läsning med stickning;o)

Oj oj här tentaläses det. Inser vad mycket det är och hur stor och KUL uppgiften är.Haken är bara att jag är förkyld sådär så man blir dumseg. Satt här i linne och tights och sjal och läste och läste när dotter trillade in likblek och sjuk-argh!
Hon mådde illa dessutom så hon tog hinken och gick i och la sig. Jag läser om olika ideologier och det är intressant men jag borde, som vanligt? startat mycket tidigare...I kväll ska jag på teater och se Petra von Kants bittra tårar, jag hoppas att jag är superpigg efteråt så jag bara orkar läsa halva natten. Sen får jag börja skriva i morgon, håll tummarna att ingen fler däckar under för baciller??? Nu mot en kopp te och lite stickning sen liberalism. Om en timme ska jag hämta Lilla M och då tar min egna tid slut...///Eldstickan ;oS

1 kommentar:

doktoranden sa...

Vi får stötta varandra! Här sitter jag och ska trycka i mig ett antal forskningsartiklar till på fredag. Hua vad det är segt i hjärnan. Vill mycket hellre titta på TV och sticka...

Jag håller tummarna för att din tenta går bra. :)