lördag 22 november 2008

Batteriet laddas där av inga

bilder just nu! I dag har jag shoppat skor till barnen, de två äldsta.´Vi hittade jättefina skor Tamaris och viking. När vi skulle betala kom jag på att de hade en rabatt men att jag glömt häftet, varpå en främmande dam brevid mig sa; Jag har en du kan få den! Så himla snällt och generöst så jag tjänade mer än 400 kr TACK, tack! Köpte te från vår lokale tehandlare. Kom hem då stod en "trött" mormor med rullvagn där...hon hade gjort kroppkakor till oss. I love kroppkakor. Men hon var inte i bra form...Hon lånade lite filmer och åkte in till stan. Lilla M kräktes-neeeeeeeeeeej!
Men han piggnade till supersnabbt, åt glatt vätskeersättning, mandariner och annat. Så nu på kvällen är han vild och pigg. Vår 6 åring är riktigt pigg han gick precis ut med sin pappa för att handla viktiga saker, som toappapper, blöjor och bregott;o)
Jag har nackspärr...så jag har ONT!!! Har dock legat och stickat lite...Gav mig in på Ravelry för att hitta/köpa ett mönster periwinkel beret, då funkade inte ravelry. Ja ja en annan dag;o) men i det stora hela har det varit en bra dag. Vi har en massa snö-det är vackert och 2 dm snö. Nu ska jag titta på film, tror jag ser The Queen för 4 eller 5 gången;o) ///Eldstickan ;o)

Inga kommentarer: