söndag 23 november 2008

En helg i influensans tecken...

Jaha så kom tjejtjusaren min 11 åring hem gråtandes idag. Han hade sovit hos en kompis, han kom inspringande och gråtandes jag trodde han hade blivit jagad av nån "ful" gubbe. Men han sprang in i badrummet och kräktes även han...Nu är det bara dottern och maken som varit förskonade...Jag fick ringa min handledare och säga att jag faktiskt inte vet om jag kommer imorgon...Nu film och kurera nackspärren...Hoppas alla är pigga imorgon?! Eldstickan

Om en månad idag är det dan före julafton-HURRA!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jadu vad ska man säga?! Det är väl tur att det inte ÄR dan före julafton just nu :). Min 4-åring vaknade i morse och kräktes även han. Bläh för magbaciller :(

Knit-Marie sa...

Eländeselände....stackars!
Men undrar också: Hur kurerar man en nackspärr?? Behöver veta det!