fredag 28 november 2008

Helg, helg...aaaaaaaaaaaaaaaaa!

Idag stod jag och min 6 åring på systemet, jag köpte en dunk vin. Bakom oss stod en ganska så överförfriskad gubbe som luktade alkohol, han hade en massa öl i sin korg. Sonen tittade på hans korg och tittade på gubben och sa högt och glatt; Mamma han är törstig! Ja det var han ju uppenbarligen! Ha ha.
Sen gick vi till nyöpnade Panduro och köpte pysselgrejor. Bodyshop öppnade i går så där var vi också, och vi blev sminkade jag och dotra-så skönt! Jag blev jättesnygg dotter med. Jag var totalt osminkad och behövde en uppiggning;o)
Åkte hem, då ringde mobilen och det var en av mina kompisar som jag skulle träffa i morgon. Hon lät alldeles snuvig, jag tänkte tusan, nu ska hon boka av morgondagen. Men det var värre än så hennes mamma är jättesjuk och 88år gammal så det är nog bara en tidsfråga. Jättetråkigt! Så nu har jag tänkt på min kompis hela kvällen...stackars henne! I morgon ska vi t a upp båten, i grevens minut...


Ha en skön helg, jag ska maratonsticka klart en halsduk till imorgon då vi ska på kalas!!!///Eldstickan

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Blev halsduken klar i tid?