söndag 16 november 2008

När det bara blir kattskit av allting!!!

Satt och stickade Majkens tröja till halv ett i natt. Den blev inte klar...Försökte göra klart smycket idag, det blev inte heller bra...Kudden hann jag inte fixa. Maken tog bilen och fixade båten, mastade av masten...
Jag försökte organisera oss, lyckades bara organisera på 2 barn kläderna de skulle med min kusin på bio, se Madagaskar 2. Inget vettigt blev gjort vi fick äta gröt till lunch...Min afinkläder var INTE torra, fick ta fuljeans som visade sig ha fläckar osv...Efter mycket om och men kom vi iväg när vi tittade ut så var det SNÖSTORM...Jag kände bara för att krypa ner i sängen då...Nåväl vi tog oss ut, åkte till Årsta på 1 års kalas. Det var mysigt, mitt armband pajade och jag var bara frusterad...Nu är jag hemma och dricker vin, ska snart mumsa choklad och se en film
och sticka. LÄngtar till måndag, men inte till snö och kyla-HU!
Men det bästa idag har varit att min underbart snälle kusin tog med 11åringen och 6åringen på bio, han är världens bästa både kusin och gudfar. Så puss på Sebbe!///Eldstickan

3 kommentarer:

Catarina sa...

Kattskit är inte fy skam det heller! * hi hi* ;-)

Samtal från min trädgård sa...

Äsch, så blir det ju i bland, strunt samma, i morgon blir det en ny dag med alla möjligheter.

doktoranden sa...

"Tappa inte sugen - världen är full av tappade sugar" stod det på ett tecknat vykort som jag hade länge på kylskåpet. Och det tycker jag är ett bra motto - lite kattskit då och då gör att man uppskattar de braiga dagarna ännu mer. Lätt för mig att skriva som haft en braig dag idag ;)