fredag 14 november 2008

Pondus!

Idag har jag haft en så bra dag, fick vicka idag för en 1-3; a som jag känner litegrann. Det var så himla kul, de faktiskt åt ur mina händer. T om fritidspersonalen som satt vägg i vägg sa; de är tystare än vanligt, du har pondus...ha ha. En jättekul dag och jag får BETALT, min första vicklön innan jul-toppen! Är helt hög fortfarande, fick tillbaks min so-tenta där jag fick omdömet, ok. Mne inget betyg, det var lite märkligt! Men jag struntar i det!!! Jag är bara euforisk över att det känns så himla rätt att bli lärare-HURRA!!!

Eldstickan ;o)

2 kommentarer:

Ango sa...

Hej hej!
Nu får man avslöja sig för den man skickat sina Pocket & Prassel-paket till.
Jag är din hemliga bokvän, och jag hoppas du har gillat de paket du fått!

Kram
/Ango

Knit-Marie sa...

Du är såååå välkommen i gänget...med pondus och allt!