fredag 21 november 2008

Ragge räv och noro samt

kräkfria i ca 4,5 timmar-HURRA! Men nu är jag aningen slak...Har liksom haft "jouren" idag så jag har inte sovit när sonen sovit...Men jag läser Dödgrävarens dotter av Oates, så himla bra. Häromdagen skulle min 11 årige son göra en speciell läxa till skolan,. Man skulle benämna en person X föddes i Schweiz på 1890 talet osv...Sonen hade tagit Charlie Chaplin. En av hans kompisar sa X har mörkt hår, X sysslar med Kung Fu, X har varit i Turkiet, X gillar tjejer. Då skrek kompisarna sonens namn i kör, han föll på att han gillar tjejer. Ha ha. Han chattade med sin flickvän i Istanbul igår, hon hade på sig halsbandet som jag gjort till henne. Nu ska jag läsa///Eldstickan

P.s Bilder kommer en annan dag...palla som kidsen säger ;o)

Inga kommentarer: