söndag 9 november 2008

Två galningar är lösa på syfestivalen?

Kanske dessa tu! Vi tog endats två bilder på hela syfestivalen, och då blev denna bilden den som blev OK! Dotter tycker vi ser heltokiga ut, men det bjuder vi ¨på;O)
 
Dotter och Eldstickan på Syfestivalen lördag 8 november.
Vi trodde Knit-marie skulle vara där men nix, döm om vår besvikelse. Vi gick runt och var så kloka att vi hade eget fika med oss, varsinn termos och mandariner. Köerna var helt hysteriska, det var 100 personer i kö till lunchrestaurangen-pju!
Vi hamnade i smyckesavdelningarna, där gjorde vi "idolhalsband" ( ganska festligt då vi inte ser det programmet) men det var kul och blev snyggt. Kommer på bild en annan dag, mitt gick dessutom sönder i em, en del saknas...
Idag försökte vi jaga löständer och halloweengrejor då sonen skulle på klassfest-tji! Tårar och drama och sen fick vi låna kläder och smink av grannen. Jag har bakat idag har gjort kanelbullar på vildjäst, syrlig deg men supermumsiga, har även bakat "vanligt surdegsbröd". Nu ska jag sakta sjunka ner i sängen, vems som helst faktiskt. Är helt slut...familjen har baciller, Lilla M hostar och har ögoninflammation. I morgon börjar min 7 veckors långa vfu, jag fasar lite, håll tummarna att handledaren och klassen är trevliga???!!!///Eldstickan
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Jag är såååååå ledsen att vi missade varandra.Jag stod faktiskt en stund på lördagen - kring 12, 1 sådär, men det var så många som stod, så jag behövdes inte så mycket. Jag hade iaf mitt dubbelstickade barntäcke i montern. Såg ni det?
OJOJOJ ska vi behöva vänta tills i april innan vi ses. Suck!

Anna sa...

Så trevligt för er att vara på mässan, nästa år ska jag dit också! Lycka till på din vfu, själv ska jag ut på en 5-veckors näst vecka!
Ang. virkfodral, maila mig gärna:
a.a@bonetmail.com