måndag 1 december 2008

Lillebror, lillebror

Har denna lilla sötnos lärt sig att säga idag-Hurra! Han är så gullig då han ropar; Lillebror, lillebror!
 

Kan tänka mig att en dag mycket längre fram så vill ha INTE alls vara lillebror. Utan stor stark och maffig!
Idag har jag vickat på fritids, är ganska seg i afton. Imorgon ska jag hålla en himla massa lektioner, först på fm i en klass där jag INTE känner några elever. Sen för "min" klass och sen några timmar på fritids. kan tänka mig att det blir en intensiv dag imorgon. Har köpt te och halstabletter att ta med. Lyckades köpa FEL Murder in midsomer när jag handlade i em, skickade maken att byta den mot en annan samt inhandla bregott och bröd. NU ska jag se en film ( snart) och sticka samt dricka te. Ha det!
Posted by Picasa
///Eldstickan

Inga kommentarer: