söndag 11 januari 2009

Grattis på 3 årsdagen!

Tittut detta är min busige och söte gudson, idag redan 3 år gammal! Vi firade med tårta och annat smaskigt i Birkastan.
 

På förmiddagen hade jag ett kalasmöte angående sonen och två av hans kamraters gemensamma 7 årskalas. Det var väldigt mysigt vi fikade och pratade och skrattade mycket ( det gillar jag;o) Vi kom fram till ett rymdtema-hurra det betyder att barnen kan vara allt inom rymden te x en rymdkossa, en rymdpirat eller en rymdprinsessa;O) Bara fantastin som stoppar...Inte oss iallafall, alla kom med en massa vilda roliga ideer. Kul, kul tack för det kamraternas mammor!
Efter det så fick vi skjuts hem, sprang in greppade lite lunch for i väg på kalas i stan. Firade gudsonen! Jättetrevligt! Nu är jag hemma och ska vara kreativ och skriva om min 6 veckor långa vfu-och kreativiteten är fortfarande på rymdplanet tänker bara på silver och dylikt! Jag är kreativ, jag är kreativ, jag är kreativ...jag ´kan och vill skriva, jag kan och vill skriva, jag kan och vill skriva...Vill jag inte alls det...jag vill ta et glas vin, sjunka ner framför Poirot och sticka.
Fast å andra sidan så vill jag ha en date med George Clooney eller Jude Law ( jag är inte så petig där inte...) ha en sportbil och en miljon dollar på banken, men det får jag inte heller. Så mot papprena och böckerna...

Eldstickan ;o)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Karin sa...

Hello kalasmamma! Tack själv för idag, det ska bli såååå kul med rymdkalas!