söndag 18 januari 2009

Gårdagens produkt!

 
Detta garn köpte jag i går på Marias garn. Vi bara hoppade in och hoppade ut i stort sett.Lillebror beundrar storasyster som skriver rymdpartyinbjudninger, han läser adresserna och hon skriver!
 
Bubblorna på nära håll, denna mössa är så grym, snabb att göra och kul från Nina Sagulins bok Sticka accessoarer.
 
Posted by Picasa

Inspirationskort dessa tar jag fram ibland, ganska meditativt. Idag drog jag "Jag slutar att kämpa så hårt. Livet är menat att vara roligt, lekfullt och magiskt. Jag släpper Luther och Jante och bejakar lusten och passionen."
Det var nog precis ett sånt kort jag behövde...Eldstickan ;oZ

1 kommentar:

m sa...

Blev själv så inspirerad av dina ord om citroner igår, att jag broderade dem på ett pocketboksfodral och äntligen fick fixat en egen blogg. Tackar!